Y O U T U B E ♥

Direktlänk till inlägg 25 augusti 2013

Välkommen!

Av youtubelovers - 25 augusti 2013 09:37

Usch ja, Designen är väl rätt så hämsk just nu! Men..Men...

Jag heter då Hilda och jag hade en youtube kanal innan, men jag la aldrig upp videos på den, Jag ska skapa en ny där jag kanske lägger upp videos. Men hur som helst, Jag är då en tjej på 11 år, snart 12 och jag ÄLSKAR verkligen youtube och där hänger jag nästan dygnet runt. Jag älskar som säker många andra att filma och redigera videos. Men eftersom jag inte riktigt känner för att börja med youtube än, så tänkte jag dela med mig av uppdatering av mina favorit youtubers. Som ni kan se i headern så har jag skrivit upp exempel på vilka yuotubers jag kommer lägga upp videos på.


Jag kommer självklart lägga upp videos på väldigt många fler.

Och har du någon youtube favorit som du sett att jag inte bloggar om så visst säg bara till!


Jag har dock videofyme som är en mini youtube kan man säg!

Där heter jag iallafall Hilda Karlsson.


Ha en bra dag och glöm inte kolla in alla dessa sköna youtubers.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av youtubelovers - 26 augusti 2013 19:23

Kommer dela pewdiepies klipp senare

Av youtubelovers - 26 augusti 2013 19:20

Som jag tidigare sagt så kommer jag att dela Pewdiepies klipp senare ...

Ovido - Quiz & Flashcards